Har du allt till mässan eller eventet?
Här finns lite förslag som ofta passar bra
Bannerbow har en utformning som genast drar uppmärksamheten till sig. En Bannerbow kan användas för att välkomna besökare till en butik eller ett event, vid användning av flera så skapar man dessutom en tunnel. Ställer man två stycken Bannerbow som ett kryss så kan man även skapa känslan av att ha ett rum i ett rum. Oavsett hur man väljer att använda Bannerbow så är vi säkra på att ni kommer att njuta av uppmärksamheten som det ger er.
Bannerbow har sitt säte i Eskilstuna och utvecklades av Ulf Meijer. Idén föddes när han böjde en pappersremsa över kanten på sitt skrivbord. Remsan bildade en båge och när han placerade en liten pappersgubbe under den så insåg han direkt att det här vore ett spännande sätt att skapa ett rum i rummet.
Bågen hade ett uttryck som stod i skön kontrast mot de kantiga reklamprodukterna som man ofta ser på event. Detta hade ett nytt uttryck, en form som både inbjuder och omsluter dig.
Formen på Bannerbows gör att de syns extra bra i butiksmiljö. Vill man uppmärksamma en kampanj eller enskilda produkter så kan man ställa bågen över eller bredvid för att locka till sig uppmärksamheten utan att dölja produkterna.
Med Bannerbow kan man dra till sig uppmärksamheten i vilken arena som helst. Ställ dem vid ingången och ge besökarna en VIP-känsla eller placera två bågar på mittplan som ett kryss och sponsorerna är synliga för alla i publiken. Genom att sälja reklamplats på trycket så har du inte bara finansierat din Bannerbow, du har även skapat ett nytt sätt att få sponsringspengar.
Med två Bannerbow i kors så skapar man enkelt en kupolform och ett tilltalande rum i rummet. Det finns plats för möbler eller annat kompletterande marknadsmaterial under bågarna. Både inbjudande och omslutande